دانلود فایل | پایان نامه | اشتغال و کسب درآمد

مرجع دانلود فایل

بزرگترین مرجع دانلود فایل آموزشی و مفید ، کمیاب

کامپيوتر کامپيوتر

کلمات کلیدی: ترجمه مقاله SME در روابط بانکی و سودآوری تعدیل شده به همراه ریسک در بانک‌ها , عملکرد بین بانک های کوچکروابط بین بانک های کوچک عملکرد بانک های داخلی مدیریت بانک

ترجمه مقاله SME در روابط بانکی و سودآوری تعدیل شده به همراه ریسک در بانک‌ها

عنوان انگلیسی مقاله: Bank–SMEs relationships and banks’ risk-adjusted profitability

عنوان فارسی مقاله: SME در روابط بانکی و سودآوری تعدیل شده به همراه ریسک در بانک‌ها

فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)

تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 26

چکیده ترجمه :

تحقیقات پژروهشی چگونگی عملکرد SME مورد بررسی قرار می دهد. شناسایی نوع وام و طول و دامنه ی روابط بین بانک ها و تأثیر حاشیه ی تعدیل شده برای ریسک مشتری. پس از تجزیه و تحلیل 4285مشاهدات سال اقتصادی در بانک فنلاندی، کیفیت SME به عنوان عامل خطر عمده در تنظیم و توضیح سودآوری بانک شناخته شد. با این حال، طول و دامنه ی رابطه و وام نیز نقش مهمی را ایفا می کند.

کلمات کلیدی: عملکرد بین بانک های کوچک، روابط بین بانک های کوچک و SME ها، خطر تنظیم سودآوری.

1 . مقدمه:

تحقیقات اساساً عملکرد بانک های داخلی و عامل خارجی را مورد بررسی قرار می دهد. عوامل داخلی اینگونه تعریف می شوند: آنان نظریه ی مدیریت بانک را کنترل می کنند، در حالی که عوامل خارجی فراتر از کنترل هستند (راسیاه 2010).

تحقیقات قبلی در مورد ساختار هزینه در بانک ها ذکر شده است، اندازه ی بانک و مقیاس اقتصاد در ارتباط است. تفاوت در اهداف مدیریت بانک وجود دارد. همچنین به عنوان گوناگونی های استراتژی با سپرده های بانکی/ اعتباری دارای استراتژی است. دارایی ها و نمونه کارها دارای مسئولیت است.

در نرخ بهره ی بازار، تغییرات در سرمایه و خطر دارایی وجود دارد. فن آوری استفاده از اینترنت در بانکداری نوین نقش مهمی دارد. به جای تمرکز بر سهامداران بانکی بر روی دارندگان سهام و تعداد شعب و ویژگی های آن‌ها تمرکز می شود. عوامل خارجی که در آثار قبلی به عنوان عامل شرایط رقابت شناسایی شده است شامل ویژگی های مهمی همچون، غلضت، سهم و رشد مالکیت و مقدار آن، ساختارهای رقابتی، مقررات مالی و مقررات نظارت و سیاست های پولی می باشد. در واقع عملکرد بانک نتیجه ی میزان سود سهام می باشد که بانک قادر به استخراج آن از ارتباط با مشتریان است. سهام تولید شده توسط این روابط حاصل از توانایی بانک در رابطه با فروش تسهیلات مختلف به مشتریان در قیمت مناسب است گرچه هزینه و یا خدمات در نرخ بهره در وام است. در واقع بانک ها می توانند با کیفیت بالا به سادگی هزینه های مشتری را بپردازد و نرخ بهره ی بالا به منظور تعهد نیست بلکه درآمد بانک را تأمین می کند. از آنجایی که این استراتژی می تواند عواقب های منفی داشته باشد در مرحله ی اول موضوع اختلافات است (هوورس و همکاران، 2003).


  • همرا احمدی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی